Saturday, September 4, 2010

ReZeKi RaMaDhAn......

Salam..hehehehehehehe.......
aku mulakan post kali nie dgn senyuman yg lebar..hehe
sbb nye..aku rse gembira sgt....
myb ini la dikatakan rezeki Ramadhan....
nk taw cite nye???
Kolej aku da wat program Halawatul Ramadhan...
so..mcm2 pertandingan ade...
aku dgn xda pape rse n juz nk enjoy,aku joinla p'tndingan lukis poster n kuiz.....


kalo nk taw..ni la poster yg aku lukis 2...cntik x?? hehehe


Pada malam Sabtu ari 2 diadakan majlis penutupan Halawatul Ramadhan...
soo..aku dptla msj dr sape ntah sruh aku trun join majlis penutupan....
aku dgn rase malas yg menebal..terpksa la trun......
tanpa diduga2....aku dgr pgerusi majlis memanggil nama "IFFAH AQILAH BT AHMAD DAHALAN" time pnyampaian hadiah...
waahh..dgn xtaw pape aku bgun...rupa2 nya aku JOHAN utk p'tndingan melukis poster....
wakakakaka..suke2..aku pon trus kedepan n amik adiah..hehehe...


hehehe..ni la hadiahnya...huhu

dan tanpa disangka2..aku dpt 1 lg adiah..hehe..iaitu...

adiah no 3 utk p'tndingn kuiz...hehehe....

Bagus gakla aku dpt buku nie..kalo nk harapkan aku..smpai bile2 pon aku xbeli..hehe
Alhamdulillah..segala usaha aku mendtangkan hasil...hehe...
kpd kwn2 yg kurg b'nasib bik...cuba lg...jgn ptus asa....SALAM....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

penyejuk telinga...