Tuesday, October 12, 2010

Gigi Ohhh Gigi.......

Hah...agk lame gak aku xmenjenguk blog aku nie...dh berhabuk dh pon...huk33
kali ni aku mulakan entry dgn bercerita pasal GIGI aku!!!
uuwaaaa....bermacam2 dugaan yg kulalui bersama gigiku ini....

Seminggu menahan sakt gigi umpama 1000 tahun...huk333..skit gler...!!!

ikuti la milestone perkembangan gigi aku...hak33

ari pertama :
aku sakit gg tp wat bodo je sbbnye aku ingt gigi 2 nk maen2 je dgn aku...

ari kedua :
gg aku sakit n aku wat xheran je sbb aku ni bukn budk mnje yg gedix2 slalu sakit..
hakkk333

ari ketiga :
gg aku xberi hint utk berhenti sakit...ni xboleyh jd nie..aku kumur2 dgn semangkuk
air garam dlm 3,4,5,6,7,8 kali gak la...

ari keempat :
sakit makin berkurg n aku rse hepi..wee~

ari kelima :
ku ingtkan panas hingga ke petang..rupa2nye hujan ditengah hari..uuwaa...gg ku kembali sakit...
aku tumbuk2 gg aku seperti ultraman tumbuk raksasa...pas2 mlut aku rse kebas
n aku terus tdo..

ari keenam :
sakit gg ni makin mengGEDIX2 dgn aku..aku xlyan sgt skit nie tp dy telah menarik 
perhatianku dgn membuat gg ku bertmbah sakit n berdarah..mlm 2 aku guling sorg2 dlm 
bilik smbil meneteskn air mata..hakk33

ari ketujuh :
tahap kesabaran aku xla setebal kamus oxford edisi ke-7..dgn perasaan yg membungkam
aku ambil kputusan BALIK RUMAH!!!...nk g klinik kt rumh..xnk kt tg malim..hik33

ari kelapan :
aku smpai SUNGAI BULOH...wee~~pas2 g klinik pergigian DR.MANSUR...
mlm 2 aku dh xskit dh n selesa dgn gg aku..TERIMA KASIHLA DR.MANSUR ...i lap u so much..hak33

PESANAN KPD GIGI KESAYANGANKU :
baby..tlongla jgn sakit lg erk..kalo ko sakit...aku rse mcm separuh nk mati dh..
pasni ko jgn rsau..aku akn bg ko mkn SENSODYNE tiap2 ari..hak33

PESANAN KPD SEMUA :
jagalah gg anda..jgn jd mcm aku...leyh magrain dowh..kui33...
ulat pon dh leyh wat umah setinggan kt gg 2..hik3.. klu tingin nk rse gak..korg 
telan la seguni gula pasir 2..hak33..Insyallah..esk pg..sume gg korg berlobang..ahaakkzz..

P/S
*aku ingt nk uplod pic gg aku..hak33...tp xyahla..kang kalo korg tgk..mst korg xlalu nk mkn..hik33


k..la...tata...aku tgh bersenang hati nie..gg aku dh xsakit..haha..thnx ALLAH coz smbuhkan..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

penyejuk telinga...