Wednesday, November 10, 2010

Bila Cinta & Khatimah Cinta

Assalamualaikum...salam pembuka bicara..
heheh...skema x?? hik33..
huurmm..setelah 3 jam ngadap notebook nie..tetibe aku tergerak atie nak tulis kt blog nie..
hehhehe..biasela blog yg dh penuh dgn habuk nie..hik3
btw..melihat pd tajuk diatas...
ada apa dgn lagu Bila Cinta n Khatimah Cinta nie..
kenapa aku wat entry kali ni dgn tajuk 2?



hahaha..aku taw..u olls, mesti dh hafal lagu nie kan..an..an???
hehe..yela...hafal mcm nak msuk exam 2...hik33
btw..sebenarnya aku TAK SUKA kedua2 lagu nie..huhu..
maafla erk kepada peminat2 FANATIK lagu nie..hehe..
aku bukan xsuka ape..cuma aku xsuka lagu ni atas beberapa faktor...
seperti :-

1) Lagu nie terlalu jiwang...n kerana lagu ni aku boleh menitiskan air mata..hahahha
(haha....jiwa lembut gak taw aku nie...)
2) Aku xdapat cari chord gitar lagu ni...haaiiiyaa...kalau aku jumpa pown, aku msti xdapat maen dgn betul sbbnya melodi lagu2 ni slow beb...hehehe
3) Aku xsuka lagu2 ni sbbnya ni lagu aku PUTUS CHENTA....soobss..soobbs...aku xsuka dgr lagu nie sbb boleh mengingatkan aku pd si dia n masa lalu..hukk33
(hahaha..jiwang kowt..hik33)
4) n da Last...aku xsuka lagu ni sbb.....hahaha...sampai sekarang aku xleyh n xdapat nk hafal lirik dy...aiiyarrkkk...nape erk?? otak aku ni dah tepu erk smpai nak hafal lagu ni pon xleyh..hik33..tp xpe la..xhafal pon xpe..lebeyh bek aku hafal juz' amma 2...yg 2 pon xterhafal lg..heheheh

haha...datz y aku xbape nak suke lagu nie..hik33
urmm..k la..pape pon, kpd pminat lagu2 nie..kita LAYANN jer..hehe....



Wassalam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

penyejuk telinga...