Tuesday, August 24, 2010

Aku Sayang Mereka.....

Arini group aku g Tadika Balai Polis Tanjung Malim..
huhu..walaupun aku hanya sbgai kamera woman..
tp aku rse cuak giler..hik33..
yela...xtaw lg mcm mne prgai budak yg kite bakal hadapi nnt..
hurrmm..Alhamdulillah..sumenya berjalan lancar,
walaupun bnyk xtvt yg kitorg lakukan on da spot..huhu...
cikgu tadika 2 bg kitorg handle 1 hari..
huhu..bez bangat....
nie antara anak2 murid ku..hihi..comel kn...
xsangka pulak diorg sume ni pon giler kamera..hik33...

Azam, Amar dan Azman....
msing2 dgn muke comel mreka termasukla cikgunye..hik3
Naili dan sape ntah..hik3..
Naili ni antara anak murid yg paling mnjer..dhla comel...
hihi...dy suke nyanyi lagu Stacy..
"pakai buang"..hihi..so sweet..
time ni..aku tgh lyan karenah dyorg..hik33..
dyorg suh aku lukis mcm2..
lukis spongebob..patrick..kereta..mcm2 la..
tp bez...aku suke sgttt!!!!...
hilang tension bile duk dgn dyorg...

Selepas 2 jam menghabiskan masa bersama mereka..tiba lah 
mase utk kami mngundur diri..time 2 dh kul 11..lgpun 
wak2 kanak-kanak balik skola...
lambaian mereka mengiringi pemergian kami...sob33...
sedih..pasti rndu pada mereka semua...
ketika kami nk pulang..kami sempat anta sorg 
kanak-kanak nie balik rumah..
dy balik same2 dgn kitorg..hehehe..

Pengalaman hari ini memberikan ku 1000 kenangan...
Ingatlah...anak-anak adalah permata keluarga dan mereka 
merupakan kurniaan dari Maha Esa...

Sekian.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

penyejuk telinga...