Saturday, August 28, 2010

Rintihan seorang wanita.......






Ku pendamkan perasaan ini



Ku rahsiakan rasa hati ini



Melindungkan kasih yang berputik
Tersembunyi di dasar hati

Ku pohonkan petunjuk Ilahi
Hadirkanlah insan yang sejati
Menemani kesepian ini
Mendamaikan sekeping hati

Oh Tuhanku
Berikanlah ketenangan abadi
Untukku menghadapi
Resahnya hati ini mendambakan kasih
Insan yang ku sayang

Di hati ini
Hanya Tuhan yang tahu
Di hati ini
Aku rindu padamu
Tulus sanubari
Menantikan hadirmu
Hanyalah kau jejaka pilihanku

Kerana batasan adat dan syariat
Menguji kekuatan keteguhan iman
insan yang berkasih..........

Huhuhu...sedih bile m'hayati lagu nie...Ya Allah..sesungguhnya memg fitrah manusia utk mencintai dan dicintai..aku amat m'cintai seorang hamba-Mu Ya Allah....sesungguhnya aku xdpt menipu perasaan aku sendiri...dengan org lain aku bleyh tipu...tp dgn diri sendiri..hurmm..aku xbleyh...huhu...Ya Allah..sesungguh-Nya hanya Kau saje yg tahu perasaan aku ini...tiada siapa yg tahu melainkan Kau...camne aku nak luahkn perasaan aku pada dia..sedangkan dia anggap aku mcm kwn dy..Ya Allah..selama ini, dy layan aku dgn baik skali..sbb 2 aku jd gila bayang pada dy..huhu..Ya Allah..peliharalah kewarasan aku ini...janganlah Kau biarkan aku taksub dgn cinta dunia..biarlah aku dengan perasaan aku ini..biar tiada siapa yg tahu..aku xberani nak terus terang & aku xnak ganggu hidup dy lg...dy lebih bahagia skrg...mungkin ada hikmah di sebalik semua ini...semoga Kau mengutuskan lelaki yg boleh membawa aku ke Syurga-Mu...amminn...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

penyejuk telinga...