Wednesday, August 18, 2010

KELUARGA vs TANGGUNGJAWAB...

hari nie hari yg agak menyedihkan bg aku...
aku terpaksa membuat pilihan antara...



KELUARGA... 

dan 



TANGGUNGJAWAB...

dgn iman yg lemah di dada...
aku menitiskan air mata memikirkan hal ini...
Sabtu malam (21 ogos) family aku akn wat knduri arwah 
utk arwah tok wan aku di Pulau Pinang...
Ahad pula aku terlibat dgn program bengkel di kampus...
sekali miss program 2, xleyh join utk mggu yg akn dtg...
aku diberi tanggujawab sebagai AJK Pendaftaran...
aku berbelah bahagi...
aku nak pergi kedua-duanya....
sekarang nie aku memikirkan cara supaya sabtu malam aku
boleh berada di Pulau Pinang...
dan Ahad pagi (8 a.m) aku boleh berada di Tanjung Malim..
ermmmm...
Ya Allah..permudahkanlah segala urusan hambamu ini..

2 comments:

  1. insyaAllah utamakan yang mana penting naa..n_n
    hang kat mana la ni?

    ReplyDelete
  2. hurmm..aku dh wat kputusan....n kdua2nya aku dpt...aku kt UPSI la ni...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

penyejuk telinga...